Johanna Karlsson

Välkommen till min blogg. jkarlsson.webblogg.se

I' m sorry!!

Kategori: Allmänt

Hej, bloggen det var längesedan. Jag är väldigt ledsen för den usla uppdateringen. Men jag har inte haft någon blogg lust alls. Även fast jag skulle ha kunnat skriva jätte mycket om vad jag har gjort på lovet. Men Hedan efter ska jag iallafall göra minst 2 inlägg om dagen. 

Idag har det varit en lugn dag i skolan jag och några tjejer skippade badet och körde styrketräning istället. Det var kul. Förutom att jag missade badet, som jag älskar :/. Efter skolan har jag inte gjort något särskilt. Har bara slappat och snapchattat ;). Snapchat är det bästa som finns typ!!. Ni få ha en bra kväll allihopa. Det kommer iallafall jag ha, framför Dallas !! En av mina favorit serier!!
En bild från några dagar sedan.

Kommentarer


Kommentera inlägget här: