Johanna Karlsson

Välkommen till min blogg. jkarlsson.webblogg.se

God jul

Kategori: Allmänt

God jul bloggen. Har ni haft en bra jul hittills? Det har jag iallafall. Jag har spelat 50kr spelet, ätit god mat, träffat tomten ;) m.m. Just nu sitter jag och fikar framför tv:en. Ha en fortsatt trevlig jul afton. 
Mina julklappar

Uppesittarkväll

Kategori: Allmänt

Tja tja, sitter just nu och spelar Bingolotto. Inte för att det går bra ut då.. Men det är alltid kul att spela Bingolotto. Problemet är bara att det tar en halvtimme mellan varje spel. Så det är lite tråkigt.. Hoppas ni har en bra kväll. 

Bara några timmar kvar till julafton!! 

23 december

Kategori: Allmänt

Om bara några timmar är det jul afton. Herregud vad tiden går fort. Det var ju nyss sommar! 

Idag har jag inte gjort så mycket mer än att förbereda inför imorgon. Jag har städat och slått in de sista julklapparna. Jag har ingen julkänsla alls men det ska väl bli roligt med jul ändå. Snart ska vi här hemma sätta upp julgranen innan våra gäster kommer. Vi sätter alltid upp julgranen dagen innan jul afton. Varför vet jag inte. Det har bara blivit som en tradition typ.. Idag ska jag annars inte göra något mer. Utan bara njuta av att tomten kommer snart ;) hehe.. 
Gammal bild på mig.

I'm back!!

Kategori: Allmänt

Hej hej, bloggen. Jag har som sagt inte bloggat på länge som ni ser. Men jag har haft det väldigt jobbigt med allt i skolan och så.. Men nu när det äntligen är jul lov! Så tänkte jag börja så smått att blogga. Jag kan inte lova att det kommer bli jätte många inlägg om dagen. Men jag ska försöka med några ;).

Igår slutade vi skolan. Så skönt!! Äntligen jul lov. Fast att det inte känns som det, pågrund av att det inte finns någon snö. Men det gör inget. Vi fick ju iallafall lite snö ;). Igår innan vi skulle sluta och få våra betyg.( som jag är ganska nöjd med.) så hade vi innebandy turnering. Alla klasser i nian hade varsit lag och lärarna ett. Det var kul! Vi förlorade alla matcher. Men vi vann i allafall ett pris. För bästa lag anda eller något... Nu blev detta inlägget lite långt. Men det får ni ståt ut med nu ;). Ha det bra så länge! 
Igår på innebandyn. Vår klass var bönder!

Årets snögubbe. Av den snön som blev.