Johanna Karlsson

Välkommen till min blogg. jkarlsson.webblogg.se

Äntligen internet!!

Kategori: Allmänt

Tjabba, nu har vi äntligen internet här hemma. Snacka om att det är jobbigt att vara utan internet. Allt som jag skulle göra igår kväll behövde internet! Så till slut fick jag nog och började spela sims3. Ni kanske tycker det är jätte barnsligt att en 15 åring spelar Sims. Men jag själv tycker det är as kul. Så ni får tycka vad ni vill.. ;).

Dagen idag har bestått av matte, teknik, biologi (bläääääää), svenska och musik. Första biologi lektionen :/.. Jag är inte något stort fan av det ämnet, om man säger så. Men man får väl stå ut. 
Efter skolan stack jag till simhallen och kom hem där ifrån för en stund sedan. Men nu blir det att plugga till matte provet imorgon. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här: