Johanna Karlsson

Välkommen till min blogg. jkarlsson.webblogg.se

Hipp hipp hurra....

Kategori: Allmänt

Idag är det ingen vanlig dag för idag är det mammas födelsedag!.

Idag har jag hunnit med mycket mer än vad jag brukar hinna med på en ledig dag. Vaknade runt 7 och grattade mamma. Och efter det kunde jag så klart inte somna om :/... Typiskt. Så jag satte på en av mina favorit filmer. Stolthet och fördom heter den på svenska. Så bra!!! Enligt mig ;). Efter det städade jag lite i huset, eftersom vi skulle ha kalas i kväll. Efter det gjorde jag skink och ost paj till lunch. Jag trodde det skulle gå snabbt och enkelt. Men ack nej... Jag tittade aldrig igenom hela receptet hur man gjorde. Så det tog nog sammanlagt 2 timmar att göra den där pajen. Men den blev godkänd av brorsan iallafall ;). Och nu för en lite stund sedan hade vi kalas för mamma. Såndet är vad jag har gjort idag ;).

-----------------------------kommentera----------------------------------
Eftersom att detta är min första blogg ,ever!!!! Så skulle jag vilja få lite tips på vad jag ska göra för att min blogg ska bli bättre. Så kommentera gärna!!! ;D



Bild 1: hembakad skink och ost paj, by me!!!
2: jag idag, med lite krullar i håret. 
3: en av favorit filmerna. 

Kommentarer


Kommentera inlägget här: